powiem tak, warto wymienić komplet: amorki, odboje osłony, mocowania/gniazda i gumy górne amorków
mamy spokój na kilka lat (i od razu przejść na okrągłe gnizda)
W związku z wakacjami, na które udałem się do ukochanej jedynej teściowej w okolice Grodkowa, zawitałem w sobotę do Nysy i ot ujrzałem zlot czechów(pepików) ze swoimi oldtimerami - jeśli tak je można nazwać
Jakiesz było moje zdziwienie gdy ujrzałem tę oto zieloną octavię
Niestety gdzieś uciekła mi fotka klapy na której było wyryte octavia combi
Łe tam, bita z każdej strony :szeroki_usmiech Spójrz na nierówne szpary i świeżo położony lakier. Pewnie pod blachą kilko szpachli i blachy od różnych samochodów. Aha, i licznik przekrącony... :diabelski_usmiech
Ech, fajniutka
Ja kilka dni temu widziałem czerwoniutkiego Rapida z lat siedemdziesiatych - jeszcze był pikniejszy
po przodzie faktycznie jak syrenka http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:POL_Warszawa_II_Rajd_Pojazdo w_Zabytkowych_(1).JPG&filetimestamp=20090830224615
tak na marginesie
wow za kazdym razem sie dziwie i zastanawiam dla czego te wszystkie prototypy nie weszly w zycie ??? syrena polonez fiat czy na prawde towarzysze zabronili???
(np.http://polandhere.blogspot.de/2011/0...-fso-1960.html piekne auto)
Hm, kiedyś jako gówniarz, otwierałem przed podobną oktawką(nie kombi) sąsiadowi bramę. Lekko ponad 40 lat temu nazad. Pamiętam fajny błękitny kolor i ten napis , który widać na fotce na przednim błotniku, kształt reflektorów i te sztylety za tylnymi lampami. I tylko klapa silnika kojarzy mi się z moją obecną współczesną
pozdrowienia
j.
Komentarz